اخبار روز

نباید مردم را نسبت به آینده ناامید کرد

نباید مردم را نسبت به آینده ناامید کرد

۱۴:۵۱ ۲۹ تير ۱۴۰۳

حجت الاسلام مطهری اصل گفت:برخی به گونه‌ای سخن می‌گویند که گویی هیچ وقت در ایران زندگی نکرده‌اند افرادی که درصدد تفرفه افکنی هستند بروند و ببیند مذاهب و قومیت‌های مختلف قبل از نظام جمهوری اسلامی چگونه بوده‌اند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی چه خدمات ارزنده‌ای در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه جای شهید آیت‌الله آل هاشم امام جمعه‌ شهید تبریز در مراسم‌ عزاداری ماه محرم خالی بود گفت: امیدواریم ما نیز بتوانیم ادامه دهنده‌ راه ایشان باشیم.

حجت الاسلام مطهری اصل با بیان اینکه بحث‌های فرهنگی، انقلابی و ولایی از مواردی بود که شهید آیت الله آل هاشم به آنها توجه می‌کردند تاکید کرد: امیدواریم همگی دست در دست هم بتوانیم این هدف را جامه عمل بپوشانیم.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات در استان پرشور انجام و موجب خشنودی مقام معظم رهبری شد این پیروزی قبل از اینکه متعلق به یک فرد یا جناحی باشد متعلق به تمامی مردم است دشمن درصدد این بود تا مردم را از شرکت در انتخابات باز دارد که بار دیگر مردم با مشارکت پرشور خود دشمن را مایوس کردند.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور کل کشور است ما نیز همگی آماده‌ایم تا در راه عدالت و توسعه‌ کشور به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم.

وی گفت: تمام مردم جامعه از نظام جمهوری اسلامی راضی هستند و همه‌ مردم کنار هم یکپارچه و متحد زندگی می‌کنند افراد مواظب صحبت کردن خود باشند و از زدن حرف‌هایی که موجب تحریک قومیت و مذاهب مختلف هستند پرهیز کنند.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا